Saját bloglista

2013. szeptember 22., vasárnap

Az utóbbi időben készültek

Igaz nem sok minden,de több a semminél :)
Barátnőmnek szeptember elején volt a szülinapja,arra készítettem ezt a sárkányt:




A keretezés sk. :) Eredetileg doboztetőnek indult,de picit nagy lett a minta,így képként "végezte". :)
Miért pont Sárkányt kapott barátnőm?!? A vezetékneve Sárkány (amire nagy is büszke :))nem mellékesen a beceneve Süsü :D

Emlékeztek még a nyakláncra,amit Edittől (Phantól) kaptam (a bejegyzést itt találjátok). Akkor eldöntöttem,hogy a kedvességéért cserébe küldök neki majd meglepetést. Ez most jött el,névnapja alkalmából küldtem neki (a csoki és a képeslapok lemaradtak,de nála megnézhetitek :)) :
Szegény Editnek okoztam is egy kis fejtörést. Nem írtam le,hogy mégis ki  küldött neki meglepetést,de ő ügyesen kitalálta,hogy miért is kapta azt :)

2 megjegyzés: