Saját bloglista

2012. március 17., szombat

Esküvőre készülünk :)

Augusztusban lesz fogadott unokatesómnak az esküvője,neki készítenék egy Esküvői dobozt,melyet Barbinál láttam :) A tetején lesz a következő kis minta,a dobozt pedig valamilyen krémszínű vagy drapp anyaggal vonom be. A doboz belső részére még szeretnék egy rövid kis idézetet hímezni :)

Az anyag eredetileg ekrü színű (és most a kép feltöltése közben vettem észre egy hibát a masniban,amit gyorsan javítok is. Kíváncsi vagyok,hogy valaki észre veszi e így képről :D )

2 megjegyzés:

  1. A jobb masni belső felén van egy plusz x :)
    De ha nem írod, nem hiszem, hogy észrevettem volna :))
    Dobozba még soha nem mertem belevágni, de most én is tervezgetek egyet :)
    Jó készülődést! - még van időd :)

    VálaszTörlés
  2. Hol találtad a mintát? Megosztod a linket? :)

    VálaszTörlés