Saját bloglista

2011. szeptember 12., hétfő

Terveim

A napokban "találtam" egy lengyel újságot,amely tele van gobleinekkel,közöttük párom legnagyobb szerelmével :) (persze csakis utánam ;) )

Őt is el fogom készíteni,lehet még hamarabb,mint a csopit :)

Anyukám szereti az Egyiptommal kapcsolatos dolgokat,ezért neki pedig egy Tuthankhamon képet fog tőlem kapni (egyszer:))

Persze mindemellett neki akarok kezdeni keresztszemezni is.Először természetesen egy könnyű mintát választottam :) Link
Nagyon jó kis minták vannak rajta,biztos,hogy többet is ki fogok hímezni :)

És legutoljára bemutatom a dobozkám tetejére tervezett mintát :)
A 2005-ös Keresztszemes Magazin 4. számában van  benne :)

4 megjegyzés:

  1. Hol találtál minta "Creator" programot? És nehéz használni? Most ezzel nagyon felkeltetted a kíváncsiságom!!! :)

    A minták nagyon szépek :) Barbinál én is jártam már többször (pl. a szalamandrát nekem tervezte)

    Sok sikert hozzájuk :)

    VálaszTörlés
  2. Most készültem el a Barbi által készített rózsával. Nagyon jó volt hímezni,nagyon megtetszett a keresztszemes hímzés :)

    A Keresztszemes magazinban volt néhány ilyen programról szó,a használatukról,és ott választottam a PM Critch Creator 3 programot. Nagyon könnyű használni,be lehet állítani a fonal fajtát ( Anchor, DMC stb.),hány színt használjon,az öltés fajtáját. Az a gond,hogy az ingyenes verziót csak 15 napig lehet használni.

    Lenne egy teljesen ingyen használható program,de annak csak annyi hibája van,hogy nem menti el a szerkeztett képeket.

    A PM Critch Creator 3-t innen le tudod tölteni : http://www.brothersoft.com/pm-stitch-creator-18732.html

    VálaszTörlés
  3. Azt elfelejtettem írni,hogy keresem az ingyenes progit,amint meg lesz felrakom :)

    VálaszTörlés