Saját bloglista

2011. augusztus 31., szerda

Annyi minden kavarog a fejemben,hogy mit kellene csinálni,alkotni :) Be kell fejeznem a képet páromnak,de közben el akarom kezdeni az anyunak szánt képet is,de közben ki akarom próbálni a keresztszemes hímzést,de de de mindent akarok egyszerre csinálni. Tudom, kellene egy fontossági sorrendet csinálni,de minden fontos :)
Már jó ideje nem varrtam,de tegnap este pár sor erejéig elővettem :)
Holnap töltök fel képeket,többek között megmutatom a dobozkát,amit a fonalaimnak vettem :)
Most megyek pihenek,Jó éjt mindenkinek :)


3 megjegyzés:

  1. Lehet ezeket párhuzamosan is csinálni :) Mikor melyikhez van hangulatod!
    Én is úgy szoktam :)

    VálaszTörlés
  2. Az a baj,hogy mindent akarok 1 nap alatt :) Megpróbálom beosztani ;)

    VálaszTörlés
  3. Lehet 1 nap alatt is mindent, csak azt nevezd ki sokszor 24 órásnak :)

    VálaszTörlés